napisz do nas!

W zakładce FAQ staramy się odpowiedzieć na wasze pytania

Gdzie jest moja paczka?

List przewozowy danego przewoźnika można sprawdzić pod tym adresem: 

  • Kurier DPD

https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/

  • InPost

https://inpost.pl/

Jak długo idzie paczka?

Zamówienia do godziny 13 realizujemy tego samego dnia. 

Rowery wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Po statystykach widzimy, że rowery zazwyczaj trafiają w ciągu 48 godzin (nie mamy na to wpływu) 

Akcesoria wysyłamy za pośrednictwem Paczkomatu Inpost lub kurierem DPD. 

Czas dostarczenia paczki za pośrednictwem InPost również wynoszą do 48 godzin. 

Jak mogę wymienić lub zwrócić towar?

Wymiana lub zwrot towaru. 

  1. Poinformuj nas, że chcesz zwrócić towar mailem na adres mailowy kontakt@kola2.pl.
  2. Wypełni formularz zwrotu PDF.
  3. Zabezpiecz towar aby nie uszkodził się w czasie transportu.
  4. My wiadomości zwrotnej odpiszemy kiedy kurier do pojawi się po paczkę lub podamy nr do zwrotu paczki do paczkomatu InPost. 
Jak dobrać rower?
Zadzwoń

+48 697 481 006

Napisz do nas 🙂